• 21 lliçons per al segle XXI

    Yuval Noah Harari Edicions 62 Ref. 9788429777147 Veure altres productes del mateix autor
    Per l’autor dels èxits de vendes internacionals Sàpiens i Homo Deus, un llibre brillant sobre el present de la humanitat.
    Disponible
    21,90 €
  • Descripció

    • data : 29/08/2018
    • any : 2018
    • pàgines : 448

    Què passa ara mateix al món d’avui?

    Quins són els desafiaments més grans d’avui en dia?

    En què ens hauríem de fixar per damunt de tot?

    Què hauríem d’ensenyar als nostres fills?

    Després que Sàpiens examinés profundament el passat de la humanitat i Homo Deus rumiés sobre la nostra existència en un futur impulsat pel designi intel·ligent, 21 lliçons per al segle XXI se centra en les qüestions més importants del moment present. Desentranya qüestions polítiques, tecnològiques, socials i existencials, i destaca l’impacte que tenen en les vides quotidianes dels éssers humans.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.